MAJID191(فوتبالی ترین)



رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا

به نقل از کیکر، کریستیانو رونالدو از ابتدای فصل جاری در رقابت های لالیگا توانسته ۳۷ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن در سطح لیگ‌های اروپایی محسوب شود. وی این تعداد گل را در ۳۰ بازی کهکشانی‌ها در لالیگا به ثمر رسانده است.

پس از وی لیونل مسی، مرد سال اروپا و جهان با یک گل زده کم‌تر در رده دوم قراردارد. مهاجم آرژانتینی کاتالان‌ها این تعداد گل زده را در ۲۹ بازی از لالیگا در فصل جاری ثبت کرده است.

پس از این 2 مهاجم خارجی رئال و بارسا، بوراک ایلماز، مهاجم تیم ترابوزان ترکیه با ۳۲ گل زده در رتبه سوم جای گرفته است.

سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی

شب گذشته این پیکارها با انجام 5 دیدار آغاز شد. در ورزشگاه رامون سانچس  پیخون جایی که سویا میزبان بارسلونا بود، برد 2 بر صفر مردان گواردیولا ثبت شد.

کاتالان ها که در بازی رفت تن به تساوی بدون گل در خانه داده بودند، در این بازی هر دو گل خود را در نیمه اول زدند تا برای کسب امتیازات آسوده خیال باشند.

در دقیقه 18 ژاوی و در دقیقه 25 لیونل مسی زننده گل برای آبی و اناری پوشان بودند تا بارسا اندک امید خود را برای رقابت با صدرنشین کنونی لیگ یعنی رئال مادرید حفظ کند.

در ورزشگاه لاروماردا ، جایی که ساراگوسا میزبان اوساسونا بود، تساوی یک بر یک ثبت شد.

در این بازی که میهمان جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را در ترکیب داشت، هر دو گل دیر زده شد. زیرا در دقیقه 86 هلدر پوستیگا برای ساراگوسا گلزنی کرد. اما دو دقیقه بعد یاران نکونام واکنش سریعی نسبت به دریافت این گل داشتند بطوریکه توانستند توسط دو باروس گل تساوی را به ثمر رسانند.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیکه تصادف کرد


 

ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا دچار سانحه رانندگی شد ولی در این تصادف اتفاقی برای او رخ نداد.
جرارد پیکه امروز و زمانی که از منزلش در حال عزیمت به نیوکمپ بود، دچار سانحه رانندگی شد. او که قصد داشت تا به نیوکمپ برود تا با سایر هم تیمی هایش عازم آلمان شود، دچار این سانحه رانندگی شد که آسیب زیادی را هم برای او در پی نداشته است.

به گزارش سایت گل، کاروان بارسلونا امروز عازم آلمان می شود تا روز سه شنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرلورکوزن قرار بگیرد.
بعد از تصادفی که میان خودروی پیکه و یک دستگاه اتوبوس به وجود آمد، خودروی پیکه آسیب دید و البته در نهایت این بازیکن کاتالان توانست به موقع بر سر تمرینات تیمش حاضر شود. 

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

عوارض حذف در کوپا دل ری همچنان بیخ ریش کهکشانی ها


 

مغز متفکر تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: با وجود ناکامی در نیوکمپ واضح است که مادریدی‌ها میانه خوبی با شکست ندارند.

به نقل از آس اسپانیا، ژاوی هرناندس بازی ساز اول تیم فوتبال بارسلونا پیروزی برابر رئال مادرید را نشانه برتری مطلق تیمش ندانست و تصریح کرد: باید پذیرفت که حریف اصلی بارسلونا هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رئال مادرید است. این تیم همیشه برای ما یک حریف قابل احترام بوده و برای شخصیت آن احترام زیادی قایل هستیم.

ژاوی در بخشی دیگر از سخنانش به انتقادات بازیکنان رئال مادرید اشاره کرد و گفت: نباید به مسئله دامن زد، رئال مادرید حذف شده و دیگر چیزی تغییر نمی‌کند، دوستان من در رئال مادرید باید صبور و منطقی باشند. 

یک شنبه 9 بهمن 1385برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رونالدو در جمع بهترین ها، مسی در میان بدترین‌ها

با خاتمه جدال برگشت تیم های بارسلونا و رئال مادرید در جام پادشاهی اسپانیا که بامداد پنج شنبه برگزار شد، نشریه کیکر به تحلیل و ارزیابی ستارگان دو تیم در این جدال پرداخت.

از نظر این هفته نامه مسعود اوزیل در کنار چند چهره از جمله کریستیانو رونالدو و کریم بن زما، چهره های برتر میدان با کاتالان ها بودند.

این نشریه همچنین دو بازیکن بارسلونایی را به عنوان بازیکنانی که در دیدار با رئال نتوانستند چهره همیشگی خود را نمایان کرده، نام برد.

این دو چهره لیونل مسی و اریک آبیدال بودند. این انتخاب البته در حالی صورت گرفته که مسی با وجود عدم موفقیت در گلزنی پاس گل اول تیمش را به زیبایی داد.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گواردیولا": از "مورینیو" تشکر می‌کنم

 

تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته با تساوی 2 بر 2 مقابل رئال مادرید موفق شد در مجموع دو بازی شاگردان "خوزه مورینیو" را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد و به دور بعدی راه پیدا کند.

در حالی که رئال تقریبا در این بازی برتر از بارسا بود گواردیولا ضمن تمجید از بازیکنانش در این دیدار اعلام کرد تیمش در مجموع دو بازی رفت و برگشت بهتر از رئال مادرید بود و در نهایت هم از سد این تیم گذشت.

گواردیولا بعد از بازی در کنفرانس خبری اظهار داشت: رئال دقیقا همان کاری را کرد که اگر ما جای آنها بودیم انجام می‌دادیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنانم تلاش زیادی در این بازی کردند و نتیجه آن را هم گرفتند. به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به تمجید از عملکرد تیم رئال مادرید اظهار داشت: رئال تیم بسیار خوبی است و این خوشحالی ما را از پیروزی در مجموع دو بازی مقابل آنها بیشتر می‌کند. آنها بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند اما در ما مجموع دو بازی بهتر و پیروز بودیم.

گواردیولا در مورد مورینیو گفت: با احترام به مورینیو باید از او به خاطر اینکه بعد از بازی هفته گذشته در برنابئو به تیم ما تبریک گفت تشکر کنم.
 

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جذب نيمار در برنامه هاي درازمدت بارسلونا قرار دارد

ساندرو روسل رييس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که تصميم نيمار بعد از پايان قراردادش با سانتوس براي ترک برزيل عوض خواهد شد.

رييس باشگاه بارسلونا اعلام کرده که در سال 2014 شرايط پيوستن نيمار به تيم آبي اناري ها را فراهم خواهد کرد.

ساندرو روسل اعلام کرد که در سال 2014 نهايت تلاش خود را براي جذب مهاجم تيم سانتوس برزيل خواهد کرد.

اين در حالي است که نيمار گفته است تا زماني که با سانتوس قرارداد دارد، برزيل را ترک نخواهد کرد و قصد دارد تا قبل از جام جهاني 2014 در برزيل بماند.

روسل گفت: بعد از اينکه در سال 2014 که قراردادش با سانتوس به پايان رسيد، مي بينيم که برزيل را ترک خواهد کرد يا نه. جذب نيمار در برنامه هاي درازمدت تيم قرار دارد. در زمان مناسب با اين بازيکن وارد مذاکره خواهيم شد.

رييس باشگاه بارسلونا اعلام کرد قرار نيست در روز چهارشنبه با فلورنتينو پرز، رييس باشگاه رئال مادريد نهار بخورد.

 وي در اين خصوص گفت: بهتر است که اين اتفاق در روز دربي نيفتد. ما روز چهارشنبه همديگر را ملاقات خواهيم کرد و سال خوشي را براي هم آرزو خواهيم کرد. همين.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تفاوت های مسی و رونالدو در بیرون از زمین فوتبال

لیونل مسی را می‌‌توان نماد سکوت در فوتبال امروز دانست. بازیکنی که این روزها در رأس اخبار فوتبالی جهان قرار داشته و عده‌ای او را نه تنها بهترین بازیکن حاضر که بهترین بازیکن تاریخ می‌دانند. همین شرایط، بعضی مواقع زندگی را برای او دشوار می‌کند. با اتمام مسابقات سال 2011 و قهرمانی بارسا در جام‌جهانی باشگاه‌ها، بازیکنان این تیم با تشخیص کادر مربیگری تیم به تعطیلات رفته و در این بین، مسی از یک جایزه ویژه برخوردار شد. پپ گواردیولا به او 4 روز تعطیلی بیشتر داد و او دیرتر از سایرین به اردوی تیم ملحق شد. اگر هرکس دیگری به جای او بود (و البته حق هم داشت) سراغ استراحت در بهترین نقاط دنیا می‌رفت و برای چند روز از هرچه هیاهو وجنجال بود فاصله می‌گرفت.
ولی لیو این کار را نکرد و با حضور در آرژانتین وسرزدن به مؤسسات خیریه و بیمارستان‌ها موجبات شادی کودکان و بیماران علاقه‌مند به خود شد تا شاید از این راه بخشی از ناراحتی‌های آنها در آستانه سال جدید برطرف شود.
صدالبته او همراه نامزد خود به مراکز تفریحی هم سرزده ولی استراحت مانعی بر سر راه‌کارهای عام‌المنفعه او نبود. اما نکته‌ای به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد، بازگشت او از تعطیلات امسال است. او وقتی پس از گذراندن چهار روز تعطیلات اضافی از پرواز طولانی مدت بوینس‌آیرس به بارسلونا پیاده شد، و پس از رفتن به خانه شخصی‌اش، همراه با یکی از دوستانش راهی محل تمرین تیم بارسا در نوکمپ شد و بدون آنکه به کسی خبر دهد و یا از مسئولین ورزشگاه درخواست روشن شدن چراغ را کند، با پوشیدن لباس تمرین، شروع به دیدن و انجام حرکات کشش کرد تا به این وسیله بخشی از افتادگی بدنی خود را (نسبت به سایرین که زودتر بازگشته بودند) جبران و برای دیدار حساس در جام‌حذفی برابر اوساسونا آماده شود.
 

کریستیانو رونالدو
او برای بسیار بت و برای عده‌ای سمبل نفرت است. هرکاری که بکند درست از دو جنبه فوق مورد بررسی قرار گرفته و مردم یا شیفته آن عمل شده و یا در جهت کوبیدن او گام برمی‌دارند. اما همگان هم عقیده‌اند که او رفتارهای ویژه‌ای دارد و کمتر به کسب رضایت سایرین از راه ظاهرسازی اهمیت می‌دهد. بازیکن تکنیکی رفتارهای ویژه‌ای دارد و کمتر به کسب رضایت سایرین از راه ظاهرسازی اهمیت می‌دهد.
بازیکن تکنیکی او رفتارهای ویژه‌ای دارد و کمتر به کسب رضایت سایرین از راه ظاهرسازی اهمیت می‌دهد. بازیکن تکنیکی سابق یونایتد و فعلی رئال مادرید، عاشق تنهایی و گذراندن وقت با دوستان و خانواده است و هیچ چیز اندازه دخالت خبرنگاران و عکاسان مزاحم او را عصبی نمی‌کند.
در کنار آن او به هیچ‌وجه به خودش سختی نداده و در راه رسیدن به لذت، از تقبل هیچ هزینه‌ای روی گردان نیست. همین تعطیلات کریسمس امسال نمونه‌ای از واقعیت های درونی ستاره شماره 7 سپیدها را نشان داد. او در تعطیلات همراه با نامزدش ایرینا راهی کشور کوچک مالدیو در اقیانوس هند شد تا در فضایی بهاری، بوی سال نو را استشمام کند.
اجاره ویلایی که در آن سکونت داشتند شبی 19 هزار یورو (نزدیک به 40 میلیون تومان) بود که شامل ساحل اختصاصی، زمین تنیس، سونا و جکوزی و سایر امکانات رفاهی می‌شد. عکس‌های او در کنار دلفین‌ها و با لباس غواصی در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت. او همچنین با گذراندن بقیه تعطیلات خود در خلیج فارس و شهر دوبی، از امکانات رفاهی آنجا نیز بهره برد. شاید عده‌ای بگویند که او مالک اموال خویش است و هرکار که بخواهد می‌تواند با پول خود انجام دهد ولی در جهت مخالف، عده‌ای با مطرح کردن نام افرادی همچون مسی که تعطیلات را در کنار بیماران و افراد بی‌بضاعت گذراندند، از این کار رونالدو (به مانند سایر کارهایش) ابراز انزجار کرده و او را بابت این حرکت سرزنش کردند.

 

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فروش رسمی بلیت ال کلاسیکو به قیمت 1200 یورو

یکی از هواداران رئال مادرید بلیت ال‌کلاسیکو دربی را از طریق اینترنت ۱۲۰۰ یورو خریداری کرد.

 قیمت عنوان شده از سوی باشگاه رئال مادرید که با هماهنگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال اسپانیا مطرح شده در دو کلاس 75 و 315 یورویی قابل دسترسی است اما هواداران معمولا در هوای سرد مادرید از صبح زود مقابل کیوسک‌های 8 گانه برنابئو صف می‌کشند و خرید بلیت با قیمت‌های مذکور عملا برای همه هواداران امکان پذیر نیست.
 
البته روز گذشته یک هوادار رئال مادرید بلیت یکی از سکوهای جایگاه مقابل ایستگاه تلویزیونی را به مبلغ 1200 یورو خریداری کرد.
همزمان بلیت‌های زیادی از همین طریق در حدود 600 تا 1000 یورو به فروش رفته است.
رئال مادرید که مجوز فروش بلیت‌های برنابئو را به صورت مزایده در هر بازی به یک سایت خاص می‌فروشد معمولا از فروش این بلیت‌های گران بها درصد اضافی نمی‌گیرد.
ال کلاسیکودربی 30 دقیقه بامداد پنج شنبه در برنابئو کلید می‌خورد.

چهار شنبه 28 دی 1385برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جشنواره گل در ' نیوكمپ ' بارسلونا با پنج گل آرام گرفت

هفته چهاردهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای اسپانیا موسوم به لالیگا بامداد یكشنبه ادامه یافت كه با پیروزی باصلابت بارسلونا تیم دوم جدول و رقیب رئال مادرید همراه بود .
 تیم بارسلونا كه میزبان تیم لوانته بود ، در یك بازی كاملا برتر موفق شد رقیب خود را با پنج گل نقره داغ كند تا با 34 امتیاز همچنان در تعقیب رئال مادرید باشد.

فابرگاس در دقایق 4و33 - كوئنكا در دقیقه 37 - مسی در دقیقه 55 و سانچز در دقیقه 61 گلهای تیم میزبان را وارد دروازه تیم لوانته كردند.

بارسلونا هم اكنون با سه امتیاز كمتر و یك بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در مكان دوم جدول رده بندی قرار دارد . رئال مادرید كه شنبه شب در زمین گیخون با سه گل پیروز شد، در حال حاضر با كسب 37 امتیاز از 14 بازی در رده نخست ایستاده است .
 

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گواردیولا: درگیری مسی و ویا صحت ندارد / از زلاتان متشکرم

 به نقل از سایت گل، روزنامه سپوردپورته اسپانیا نوشته بود دو مهاجم بارسلونا با هم مشکل دارند و مسی به سرعت این خبر را تکذیب کرد.
گواردیولا هم در نشست خبری پیش از بازی با اتلتیک بیلبائو گفت که این شایعه صحت ندارد: «محال است بتوان با داوید دعوا کرد! هم او و هم لیو انسان‌های خوبی هستند. او در میدان و در زندگی شخصی بسیار از خود گذشتگی می‌کند و غیرممکن است بتوان با داوید مشکل داشت. لیو به روشنی صحبت کرده، داوید هم به روشنی حرف زده و نباید شایعات را پذیرفت.»
خبرنگاران از او درباره رابطه نه چندان خوبش با زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سابق بارسلونا پرسیدند. او قرار است تا دو هفته آینده زندگی نامه بسیار جنجالیش را چاپ کند که در آن جزئیات مشکلاتش با گواردیولا را نوشته است. مربی بارسا در این باره گفت: «حرفی برای گفتن ندارم. من تنها برای آن سالی که در کنار ما بود و با او به رکورد 99 امتیاز در لالیگا رسیدیم از او متشکرم. او بازی کرد و ثابت کرد چه کیفیتی دارد و به ما کمک کرد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسیم. همین و بس.»
گواردیولا درباره حریف یکشنبه نیز گفت: «آنها تیمی هستند که اجازه نفس کشیدن به شما نمی‌دهند. آنها بسیار تهاجمی هستند و در دفاع سخت‌گیرند. ما عالی بازی خواهیم کرد تا شکست شان دهیم. دیداری رؤیایی پیش رو است چون هر دو تیم تلاش می‌کنند حمله کنند. ما از دقیقه 1 تا دقیقه 90 به دروازه آنها حمله می‌بریم. ما باید سریع‌تر از همیشه با توپ کار کنیم. تنها راه پیروزی این است که از آنها شجاع‌تر باشیم.»
مربی کاتالان‌ها نشست را با ستایش از مارسلو بیلسا، مربی بیلبائو به پایان برد: «در آرژانتین میهمانش بودم. از مهمان‌نوازی او متشکرم. او با من و دوستم عالی برخورد کرد. ما درباره فوتبال صحبت کردیم. او را بسیار می‌ستایم و خوش‌اقبالم که یکشنبه با او رودررو می‌شوم. منتظر دیدار دوباره با او هستم.»
 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

معرفی بهترین مربی جهان در سال ۲۰۱۱

مجله «فرانس فوتبال» نام ۱۰ نامزد عنوان بهترین مربی سال جهان در سال ۲۰۱۱ را اعلام کرده که در این میان مربیانی چون «ویسنته دل بوسکه»، «سرآلکس فرگوسن» و «پپ گواردیولا» از بخت بالاتری نسبت به سایرین قرار دارند.

فهرست ۱۰ نامزد مربی بر‌تر جهان در سال ۲۰۱۰ به این شرح است:
آلکس فرگوسن (اسکاتلند / منچستریونایتد)، ویسنته دل بوسکه (اسپانیا / تیم ملی اسپانیا)، رودی گارسیا (فرانسه / لیل)، پپ گواردیولا (اسپانیا / بارسلونا)، یورگن کلاپ (آلمان / دورتموند)، یواخیم لو (آلمان / تیم ملی آلمان)، خوزه مورینیو (پرتغال / رئال مادرید)، اسکار تابارز (اروگوئه / تیم ملی اروگوئه)، آندره ویلاس - بوآس (پرتغال / پورتو، چلسی)، آرسن ونگر (فرانسه / آرسنال)

سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گواردیولا: مسی همیشه مسی است

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا پس از پیروزی تیمش در دربی کاتالونیا گفت: مسی همیشه مسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اسپورت کاتالونیا، جوزپه گواردیولا پیروزی 5 بر صفر تیمش مقابل مایورکا را نشانه بازگشت بازیکنانش به وضعیت مطلوب روحی دانست و گفت: اتفاق خاصی رخ نداده و ما به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرده‌ایم؛ اما همه خبرنگاران از یک بازگشت حرف می‌زنند، بازگشتی در کار نبود جز این که اوضاع روحی بازیکنان من بهتر شده و از فشار رسانه‌ها خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: این که مسی سه گل زده اتفاق عجیبی نیست، چرا که برای من مسی همیشه مسی است، چه زمانی که گل نمی‌زند و چه زمانی که با اقتدار در صدر جدول گلزنان لالیگا است.

گواردیولا در ادامه خاطرنشان ساخت: از دو بازیکن جوان تیم استفاده کردم، کوئنکا عالی بود اما دلوفو چندان آماده نبود و شاید بهتر باشد به صورت قرضی در یک تیم بازی کند و زیر ذره‌بین قرار بگیرد.
 

یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

خبر خوش برای هواداران بارسا؛ پیکه و پویول آماده بازی شدند

خبرهای رسیده حاکی از آن است که مدافعان مصدوم تیم فوتبال بارسلونا از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و می توانند تیم خود را در بازی مقابل مایورکا همراهی کنند.

به نقل از سایت گل، خبر خوب برای پپ گواردیولا سرمربی آبی و اناری ها اینکه جرارد پیکه و کارلوس پویول دو مدافع کلیدی این تیم برای بازی مقابل مایورکا آماده هستند و می توانند به میدان بروند.
پیکه که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود تمرینات خود را از چند روز پیش شروع کرده است و پویول هم از روز گذشته به بقیه بازیکنان تیم ملحق شده است.
پویول تساوی بدون گل بارسا مقابل سویا و پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل گرانادا را به دلیل مصدومیت از دست داد اما در بازی بعدی کاتالان ها مقابل مایورکا کاملا آماده خواهد بود.
بارسا هم اکنون با 21 امتیاز در رده سوم لالیگا قرار گرفته است. آنها شنبه در ورزشگاه نیوکمپ میزبان مایورکا خواهند بود.

 

پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مسی رئال مادرید را صدر نشین کرد!

 تیم بارسا در خانه مقابل سویا با تساوی بدون گل متوقف شد تا صدر جدول را از دست بدهد.
آبی و اناری ها در حالی مقابل تیم آندلسی قرار گرفتند که می دانستند برای بازگشت به صدر جدول به پیروزی در این دیدار نیاز دارند اما تلاش آنها در طول 90 دقیقه بی نتیجه بود تا 2 امتیاز حساس این دیدار را از دست بدهند. مهمترین اتفاق این دیدار در وقت های اضافه پایان بازی رقم خورد. در این دقایق بارسا صاحب یک ضربه پنالتی شد اما مسی آن را از دست داد تا در شبی که رونالدو، هت تریک کرد، ستاره آرژانتینی بارسا حتی از روی نقطه پنالتی هم نتواند برای تیمش گلزنی کند. در صورتی که مسی این ضربه را تبدیل به گل می کرد، علاوه بر بازگرداندن تیمش به صدر جدول، خود نیز بار دیگر در صدرجدول گلزنان لالیگا قرار می گرفت. برخی کارشناسان این ضربه مسی را که عکس آن را در بالا مشاهده می فرمائید بدترین ضربه سال لقب داده اند.
پیش از این ضربه "فردریک کانوته" مهاجم سویا با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شد او قبل از ضربه پنالتی مسی به سمت توپ رفت و ضربه ای به آن زد و اخطار گرفت و در راه بازگشت به محل استقرار خود از حرف فابرگاس عصبانی شد و با او به درگیری پرداخت و کارت دوم را دریافت کرد. البته داور مدافع سویا ناوارو را هم از بازی اخراج کرد تا این تیم 9 نفره بازی را تمام کند. سویایی ها روی این اخراج هم اعتراض شدیدی به داور کردند.
با کسب این نتیجه تیم بارسلونا 18 امتیازی شد و در مکان دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک اسپانیا قرار گرفت.
تیم رئال مادرید که شنبه شب با چهار گل تیم مالاگا را در هم شکست، هم اکنون با 19 امتیاز از هشت بازی در صدر جدول ایستاده است.
 

یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

سالگرد خیانت فیگو با درگیری مردم و پلیس همراه شد

هواداران بارسلونا روز گذشته سالگرد خیانت فیگو را با تجمع مقابل لاماسیا و درگیری با پلیس برگزار کردند.

 به نقل از اسپورت کاتالونیا، یازده سال پیش در جمعه معروف به جمعه خیانت (نزد مردم کاتالونیا) لوئیس فیگو با لباس رئال مادرید مقابل بارسلونا قرار گرفت و به میدان آمد.
شاید مهمترین حادثه آن جمعه معروف، پرتاب سر خوکی بود که به نشانه خیانت فیگو هنگام زدن ضربه کرنر مقابل پایش انداخته شد، همان سر خوکی که اکنون در موزه برنابئو درون الکل نگه داشته می‌شود تا هواداران رئال مادرید همیشه توهین تاریخی مردم بارسلونا را در یاد داشته باشند.
روز گذشته نیز تعداد قابل توجهی از هواداران بارسلونا در سالگرد آن جمعه پر حاشیه مقابل لاماسیا، زمین تمرین اصلی بارسلونا تجمع کردند که با دخالت و درگیری پلیس همراه شد.

شنبه 30 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ادامه رقابت شانه به شانه بارسا و میلان؛

دیدارهای رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان امشب با انجام 8 دیدار به پایان رسید و تیم های چلسی، آرسنال، بارسا و میلان موفق شدند حریفان کوچک شان را شکست دهند و دورتموند، قهرمان آلمان، در ادامه نتایج ضعیفش در این رقابت ها، با نتیجه 3-1 مغلوب المپیاکوس شد.

 

 

پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جدایی پیکه از شکیرا تکذیب شد

 به نقل از روزنامه مارکا، اخیرا برخی شایعات مبنی بر جدایی “شکیرا” و “جرارد پیکه” از یکدیگر منتشر شد که بار دیگر جنجال های مربوط به این شایعات زندگی ورزشی مدافع بارسلونا را به خطر انداخته است.
با وجود این شکیرا در اظهار نظری در این رابطه جدایی خود را از نامزدش تکذیب کرده است.
شکیرا با دروغ خواندن اخبار مربوط به جدایی خود و پیکه اعلام کرده که آنان همچنان با هم رابطه دارند و در کنار یکدیگر احساس خوشبختی می کنند.
“رودریگو بلتران” رییس امور رسانه ای این خواننده مشور کلمبیایی در این باره گفت: تکذیب شکیرا به این دلیل انجام شده که در چند ساعت گذشته متن این خبر در رسانه های عمومی اروپا و آمریکای لاتین و حتی در شبکه های اجتماعی اینترنت نیز منتشر شده است.
هم اکنون شکیرا بر روی صفحه فیس بوک خود پیغامی با این مضمون قرار داده است: برای تیم ملی اسپانیا که همسر من نیز در آن حضور دارد، آرزوی موفقیت دارم.
گفتنی است پیکه ۲۴ ساله و شکیرای ۳۴ ساله از سال گذشته رابطه خود را با یکدیگر آغاز کردند که این مسئله جنجال و دردسر فراوانی برای بازیکن بارسلونا به همراه داشته است.

یک شنبه 17 مهر 1385برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یوفا لیست باشگاه های پرطرفدار این قاره را اعلام کرد.

 يوفا، ليست باشگاه پرطرفدار اين قاره را در سال جاري اعلام کرد:

اين رده بندي بر اساس تعداد هواداران رسمي در داخل و خارج کشورها انجام شده است.
باشگاه بايرن مونيخ در اين رده بندي همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد.
ليست ده باشگاه اول اين رده بندي به شرح زير است :

1 - بارسلونا با 6،665،000 هوادار
2 - رئال مادريد با 6،330،000 هوادار
3 - منچستر يونايتد با5،435،000  هوادار
4 - يوونتوس با 5،425،000 هوادار
5 - بايرن مونيخ با  4،445،000 هوادار

6 - گالاتاسراي با 4،270،000 هوادار
7 - ميلان با 3،815،000 هوادار
8 - ليورپول با 3،730،000 هوادار
9 - اينتر ميلان با 3،710،000 هوادار
10 - مارسي با 3،350،000 هوادار

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پزشک بارسلونا از راز موفقیت مسی پرده برداشت.

پزشک بارسا گفت: «مسی می تواند زمان استراحت و غذایی که می خورد را کنترل کند و همه آنها را با برنامه کاری اش تطبیق دهد. مسی یکی از آماده ترین بازیکنان بارسلوناست.»
به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، "ریکارد پرونا"، پزشک باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرد که لیونل مسی یکی از سالم ترین بازیکنان حاضر در نوکمپ است و به این نکته اشاره کرد که این ستاره آرژانتینی از متدهای تمرینی خاصی پیروی می کند.
مسی که درتمام 6 دیداری که بارسلونا دراین فصل رقابت های لالیگا برگزار کرده حضور داشته، توانسته 8 گل برای تیمش به ثمر برساند و بدون آنکه نشانه ای از خستگی در او دیده شود، به روند پیشرفتش ادامه می دهد.
هفته گذشته این ستاره آرژانتینی توانست با رکورد "لادیسلائو کوبالا"، اسطوره سال های نه چندان دور بارسلونا برابری کند و تعداد گل هایش در تمامی تورنمنت ها برای بارسا را به 194 گل برساند و دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه کاتالان لقب گرفت.
اکنون پرونا در صحبت هایی از رازهای موفقیت مسی گفته است. پرونا به اسپورت گفت: «دوست دارم تا به بلوغ و روند رشد و تطبیق پذیری لئو اشاره کنم. او می تواند زمان استراحت و غذایی که می خورد را کنترل کند و همه آنها را با برنامه کاری اش تطبیق دهد. مسی یکی از آماده ترین بازیکنان بارسلوناست.»
پزشک تیم کاتالان ادامه داد: «مسی نیازهای شخصی زیادی دارد ولی می داند که چطور باید درکش از فوتبال را مدیریت کند و تلاش هایش را به حالت تعادل رسانده تا از مصدومیت ها جلوگیری کند.»
مسی 24 ساله روز یکشنبه در دیدار آرژانتین مقابل شیلی از سری دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در آمریکای جنوبی حاضر خواهد بود.

سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ژاوی:گوآرديولا مقصر اين تساوي نيست

 

هافبك بازي‌ساز آبي‌ـ اناري‌ها بر اين باور است كه تساوي آن‌ها مقابل رئال سوسيداد به خاطر عملكرد ضعيف خط دفاعي آن‌ها بود نه گوآرديولا.
 ژاوي هرناندس هافبك بارسلونا پس از تساوي دو بر دو اين تيم مقابل رئال سوسيداد در چارچوب هفته دوم لاليگا گفت كه از اين كه نتوانستيم بازي برده را حفظ كنيم، ناراحتم.
در اين ديدار بارسلونا ابتدا در دقايق 9 و 11 با گل‌هاي ژاوي و فابرگاس پيش افتاد، اما در نيمه دوم اين رئال سوسيداد بود كه از امتياز ميزباني خود به خوبي استفاده كرد و در دقايق 57 و 59 دو گل به ثمر رساند و بازي را به تساوي كشاند.
ژاوي كه در اين بازي بازوبند كاپيتاني را در غياب پويول بر بازو بست، افزود: اين تساوي هيچ ربطي به كادر فني نداشت چرا كه ما بر بازي مسلط بوديم و با دو اشتباه خط دفاعي دو گل خورديم. انتظار نداشتم سوسيداد اين گونه حمله كند، اما اين فوتبال است.
ژاوي با رد نسبت دادن مسئوليت اين شكست به پپ گوآرديولا سرمربي تيم گفت: اين تساوي ربطي به گوآرديولا ندارد. ما بر بازي مسلط بوديم و مي‌توانستيم به راحتي گل سوم را به ثمر رسانيم. تيم ما فقط دو امتياز را از دست داده نه چيز ديگر.
گوآرديولا در اين ديدار چند بازيكن اصلي اين تيم از جمله مسي، اينيستا و داويد ويا را از ابتدا به بازي نفرستاد. به اين خاطر بسياري او را مقصر اين تساوي مي‌دانند.

یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بارسا به دنبال خوان مانوئل ایتوربه ی پورتو

 

 طبق گزارش منتشره در روزنامه مادریدی آ.اس سران باشگاه بارسلونا عملکرد خوان مانوئل ایتوربه که درحال حاضر بازیکن پورتو است را زیر ذره بین گرفته اند.

این بازیکن 18 ساله تابستان امسال از تیم سررو پورتنو به پورتو پیوست ولی هنوز برای تیم جدیدش دیداری رسمی را برگزار نکرده.

با این وجود از او به عنوان یکی از بهترین جوانان دنیای فوتبال یاد می شود و عملکرد تماشایی اش در ترکیب تیم ملی آرژانتین در رقابتهای جام جهانی زیر 20 ساله ها که درماه آگوست در کلمبیا برگزار شد، نظر مثبت سران بارسا را به خود جلب کرده است.

البته سران باشگاه کاتالان قصد خرید آنی این بازیکن را ندارند و آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه کاتالان ملاقاتش با گوستاوو ماسکاردی، که 40% از حق این بازیکن را دراختیار دارد رد کرده است

ایتوربه تا سال 2016 با قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا قرارداد دارد

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مسي پس از پيروزي پر گل مقابل ويارئال: اين راه را ادامه خواهيم داد

 

ستاره آبي ـ اناري‌ها به هواداران بارسلونا قول داد كه بازي‌هاي پر گل اين تيم در طول فصل ادامه خواهد يافت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ليونل مسي كه در ديدار ديروز مقابل ويارئال دو گل از پنج گل تيمش را به ثمر رساند و بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشت، پس از پايان بازي در سخناني كه روزنامه اسپورت ايالت كاتالونيا منتشر كرد، گفت: بارسلونا در بازي‌هاي بعدي نيز همين روال را ادامه خواهد داد. در آغاز ليگا بازي‌هاي بسيار سختي داريم. مي‌خواهيم در تمام بازي‌ها مقتدرانه ظاهر شويم. اين همان راهي است كه مي‌خواهيم ادامه دهيم.

پسر محبوب آبي ـ اناري‌ها افزود: بايد به تمام بازيكنان تيم به خاطر تلاش دو چندانشان تبريك بگويم. بارسلونا در ديدارهاي بعدي نيز همين روال را ادامه خواهد داد.

رقابت‌ آقاي گلي بين كريستيانو رونالدو و مسي از همين آغاز فصل شروع شده است. رونالدو در ديدار اول تيمش مقابل رئال ساراگوسا سه گل به ثمر رساند.

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

هواداران بارسلونا شعارهاي سياسي سر دادند

 

به پيشنهاد مقامات بارسلونا پيش از بازي شب گذشته برابر ويارئال همه به احترام اولين نماينده مردم كاتالونيا در پارلمان اسپانيا يك دقيقه سكوت كردند، اما اين سكوت مقدمه‌اي بود بر شعارهاي سياسي.
 به نقل از اسپورت كاتالونيا، بازيكنان بارسلونا و به تبع آن، بازيكنان ويارئال پيش از بازي شب گذشته به احترام سالگرد مرگ اولين نماينده مردم كاتالونيا در پارلمان اسپانيا، هيبرت باره‌را پس از دوران ديكتاتوري ژنرال مستبد اسپانيا، فرانكو (1380 تا 1384) يك دقيقه سكوت كردند.

اين سكوت كافي بود تا گروه‌هاي زير زميني كاتالونيا مستقر در نيوكمپ از جمله گروه هميشه دردسرساز بويكس‌نويز شروع به سر دادن شعارهاي سياسي عليه دولت مركزي كنند.
بلندگوي استاديوم نيوكپ در طول بازي بارها مردم را به آرامش و توجه به روح ورزش كرد اما اين اعتراضات به پس از بازي هم كشيده شد و خيابان‌هاي اطراف نيوكمپ با وجود پيروزي ارزشمند بارسلونا برابر ويارئال با نتيجه 5 بر صفر ناآرامي هاي مقطعي را تجربه كرد.

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بارسلونا بارديگر با مسي قهرمان شد؛ ادامه ركورد شكني پپ

 

ديدار سوپر جام فوتبال اروپا ميان تيم‌هاي بارسلونا اسپانيا به‌عنوان قهرمان ليگ قهرمانان و پورتو پرتغال قهرمان ليگ اروپا از ساعت 23:15 در ورزشگاه لويي دوم موناكو برگزار شد كه در پايان تيم فوتبال بارسلونا موفق شد با نتيجه 2 بر صفر مقابل اين حريف به برتري برسد و براي چهارمين بار عنوان قهرماني اين پيكارها را از آن خود كند.

گل‌هاي اين ديدار را ليونل مسي و سسك فابرگاس به ثمر رساندند. بازيكن آرژانتيني بارسا كه روز گذشته موفق شده بود عنوان بهترين بازيكن اروپا را كسب كند، با اشتباه مدافع پورتو در پاس رو به عقب، در موقعيت تك‌به‌تك با دروازبان تيم پرتغالي قرار گرفت و درنهايت در دقيقه 39 گل اول بازي را به ثمر رساند و اين نتيجه تا پايان نيمه اول پابرجا ماند.

در نيمه دوم و در اواخر بازي، مسي اين بار در نقش سازنده گل ظاهر شد و با پاسي تماشايي سسك فابرگاس تازه‌وارد را در موقعيت گلزني قرار داد و اين بازيكن براي دومين بار دروازه پورتو را گشود.

در اين ديدار 2 بازيكن تيم پورتو به نام‌هاي رولاندو در دقيقه 86 و گارين در دقيقه 90 اخراج شدند تا نماينده پرتغال 9 نفره بازي را با شكست به پايان برساند.

پپ گوارديولا با قهرماني در سوپرجام اروپا، جامي ديگر را براي كاتالان‌ها به ارمغان آورد تا دوازدهمين جام خود را براي آبي‌و‌اناري‌ها كسب كند.

شنبه 5 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

سوپرجام فوتبال اروپا : جدال بارسلونا و پورتو در موناکو

 

تيم هاي بارسلونا و موناکو جمعه شب براي کسب سوپرجام فوتبال اروپا به ميدان مي روند.

   جمعه شب ورزشگاه لوئيس شهر موناکو فرانسه ميزبان دو تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا و پورتوي پرتغال است.

بارسلونا به عنوان قهرمان ليگ قهرمانان و پورتو به عنوان قهرمان جام اروپا براي کسب سوپر جام مقابل هم قرار مي گيرند.

بارسلونا در اين بازي پويول و پيکه را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد.

ويلاس بوآس مربي موفق پورتو هم که اين تيم را به قهرماني جام اروپا رسانده بود، در اين تيم حضور ندارد و به چلسي رفته است.

چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بارسلونا اين هفته قرارداد فابرگاس را نهايي مي كند.

 

باشگاه بارسلونا اين هفته پيشنهاد 35 ميليون پوندي به آرسنال مي دهد تا ماراتن مذاكره با اين باشگاه براي جذب 'سسك فابرگاس' را پايان دهد.

به گزارش فوتبال نيوز، درحالي كه آرسنال همچنان بر 40 ميليون پوند براي فروش فابرگاس اصرر دارد، انتظار مي رود دو باشگاه سرانجام بر سر 37 ميليون پوند به توافق برسند و فابرگاس با دعاي خير آرسن ونگر تيم آرسنال را ترك كند.
بارسلونا مدتهاست كه در پي اين بازيكن پرورش يافته آكادمي خود است ولي ظاهرا در اين فصل تابستان موفق مي شود خواسته خود را عملي كند.
باشگاه كاتالان امسال دو پيشنهاد 27 و 31 ميليون پوندي داد كه آرسنال هر دو را رد كرد. توپچي هاي لندن بر رقم 40 ميليون پوند اصرار دارند و به نظر مي رسد بارسلونا هم به اين رقم نزديك شده است.
تيم آرسنال روز جمعه براي اردوي آمادگي به آلمان مي رود و روز يكشنبه با كلن مسابقه خواهد داد ولي در صورتي كه مذاكرات بارسلونا و آرسنال در اين هفته نهايي شود ، فابرگاس در اين سفر توپچي هاي لندن را همراهي نخواهد كرد.
او در تور شرق آسيا در ماه جاري آرسنال را همراهي نكرد،ونگر هم گفت كه بعيد است او ديگر به تمرين هاي آرسنال بازگردد.
موضع آرسنال اين است كه اگر با بارسلونا بر سر فابرگاس به توافق برسد، آنگاه به سمير نصري خواهد گفت اجازه ترك باشگاه را در اين فصل تابستان ندارد.
 

سه شنبه 28 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ژاوى بهترین بازیساز فوتبال جهان

 

فدراسیون جهانى آمار و ارقام ژاوى هرناندز را به عنوان برترین بازیساز سال ۲۰۱۰ فوتبال جهان معرفى کرد. در این رده بندى ژاوى با ۲۲۳ امتیاز در صدر و اینیستا با ۱۴۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد تا بدین ترتیب بازیکنان بارسلونا در اینجا هم حکمرانى خود را نشان دهند. در رده سوم وسلى اشنایدر از تیم ملى هلند و باشگاه اینتر با ۱۲۸ امتیاز قرار گرفته است. لیونل مسى از بارسلونا، مسوت اوزیل از رئال مادرید، دیگو فورلان از آتلتیکومادرید، کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، باستین شواین اشتایگر از بایرن مونیخ، سسک فابرگاس از آرسنال و آرین روبن از بایرن مونیخ در رده هاى چهارم تا دهم قرار دارند.
 

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

با آنکه جدال این دو تیم ال دربی نیست اما رده بندی بزرگترین داربی ها دنیای فوتبال اعلام شد!

 

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان جدیدترین رده بندی برترین داربی های فوتبال جهان را اعلام کرد.بر اساس این رده بندی داربی بارسلونا و رئال مادرید همچنان در صدر این رده بندی قرار دارد...


فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان جدیدترین رده بندی برترین داربی های فوتبال جهان را اعلام کرد.بر اساس این رده بندی داربی بارسلونا و رئال مادرید همچنان در صدر این رده بندی قرار دارد.
1- بارسلونا - رئال مادرید : این داربی مصاف دو همشهری یا هم ایالتی نیست ولی در فوتبال جهان به عنوان داربی برشمرده می شود.
2- بوکاجونیورز - ریورپلاته : با توجه به سقوط ریور به دسته پایین تر اهمیت این داربی هم به مخاطره افتاده است.
3- اینترمیلان - آث میلان: نبرد دو تیم شهر میلان همیشه از اهمیتها و جذابیتهای خاص خود برخوردار بود است.
4- دورتموند - شالکه : دو تیم همشهری و هم ایالتی ایالت بزرگ روهر از گذشته تا به حال دشمنی دیرینه و سختی با یکدیگر داشته اند و تاریخ دشمنی این دو تیم به زمانی میرسد که تیم مردمی و پرهوادار دورتموند مخالفتهای سختی با امپراطوری پروس و تیمش شالکه داشت.
5- سلتیک - گلاسکو رنجرز: داربی همیشه حساس و تماشایی شهر گلاسکو اسکاتلند.
6- رم - لاتزیو : داربی حساس و جنجالی پایتخت ایتالیا که همیشه از حساسیتهای خاص خود برخوردار بوده است.
همچنین در این رده بندی به نکته جالب دیگری هم اشاره شده و آن هم جنجالی ترین داربی های فوتبال جهان بوده که سه داربی بوکاجونیورز - ریورپلاته و دورتموند - شالکه و رم - لاتزیو به عنوان جنجالی ترین داربی های فوتبال جهان برگزیده شدند.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مسی: بارسا را فقط هنگام بازگشت به آرژانتین ترك می‌كنم.

 

مهاجم آرژانتینی بارسلونا اسپانیا در پاسخ به خبرنگاری که از احتمال انتقال وی به رئال مادرید سوال کرد، گفت: بارسا را فقط هنگام بازگشت به آرژانتین ترک می‌کنم.
لیونل مسی که برای درخشش در کوپا آمریکا در اردوی تیم ملی کشورش به سر می‌برد، تصریح کرد: هرگز خیال ترک بارسلونا را نداشته و ندارم، آنقدر برای ماندن در بارسلونا مصمم هستم که حتی شایعه پردازان در رسانه‌ها نیز هرگز این ریسک را نمی‌کنند تا بخواهند مرا بر سر دو راهی انتخاب قرار دهند.

 وی ادامه داد: فقط در یک حالت از بارسلونا می‌روم و آن هنگامی است که بخواهم به کشورم باز گردم و در زادگاه خود به فوتبالم ادامه دهم. مطمئن باشید که احتمال رفتن به مادرید زیر صفر است.

جمعه 17 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

زین الدین زیدان: بارسا خوش شانس است که چنین نسلی را در اختیار دارد


 

 

 

زین الدین زیدان، ستاره سابق رئال مادرید، نسل فوق العاده بازیکنان جوان بارسا را مورد ستایش قرار داد و آنها را دلیل موفقیت های باشگاه کاتالانی دانست.

 

  7 بازیکن از تیم بارسا که در فینال امسال لیگ قهرمانان حضور پیدا کردند از جمله سه ستاره اصلی تیم، مسی، ژاوی و اینیستا از محصولات مدرسه فوتبال لاماسیا هستند.

زیدان معتقد است تنها یک بار در طول سال ها چنین بازیکنانی در کنار هم قرار می گیرند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بارسا بسیار خوش شانس است که چنین نسل فوق العاده ای را در آکادمی جوانانش در اختیار داشته است. شما چنین نسلی را زیاد نمی بینید."

رئالی ها به دلیل اینکه ترجیح می دهند به جای پرورش بازیکنان جوان، ستاره های بزرگ را به خدمت بگیرند، به عنوان یک باشگاه خریدار شناخته می شوند اما ستاره سابق فوتبال فرانسه معتقد است رئال نیز سیستم جوانان فوق العاده ای دارد.

" اگرچه بسیاری طور دیگری فکر می کنند، سیاست رئال همواره پرورش بازیکنان جوان بوده است. ما دائما در مورد بودجه 75 میلیون یورویی برای انتقال من صحبت می کنیم یا مبلغ 93 میلیون یورویی که برای خرید کریس رونالدو هزینه شد اما کمتر در مورد بازیکنان زیادی در لالیگا صحبت می شود که در  آکادمی جوانان رئال رشد کرده اند.

برای این بازیکنان رسیدن به تیم اصلی بسیار دشوار است. بنابراین آنها استعداد شان را در جای دیگری به نمایش می گذارند."

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

يوونتوس به‌دنبال برباتوف

به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، آخرو در صدر فهرست سران يوونتوس براي به خدمت گرفتن در فصل نقل و انتقالات تابستاني بود ولي زماني‌که رئال مادريد براي وي 40 ميليون يورو پيشنهاد کرد، بيانکونري‌ها از امضاي قرارداد با او نااميد شدند.

آن‌ها براي فصل آينده خود نياز به مهاجمي باتجربه دارند تا بتوانند مشکل خط حمله خود را حل کنند. بدين ترتيب يوونتوسي‌ها به دنبال ديميتار برباتوف، مهاجم بلغاري شياطين سرخ رفته‌اند. بربا از زمان پيوستن خاوير هرناندز به منچستريونايتد به حاشيه رانده شده و به ندرت در ترکيب ثابت اين تيم به ميدان رفته است.

بر اساس اعلام برخي نشريه‌ها مبلغ انتقال برباتوف 14 ميليون يورو است که با توجه به بودجه يوونتوس مبلغ مناسبي است و به احتمال زياد اين انتقال به زودي انجام خواهد شد.

آقاي گل فصل گذشته ليگ برتر انگليس پيشنهادهايي از والنسيا و پاري سن ژرمن نيز داشته و به نظر مي‌رسد فصل آينده در ترکيب شياطين سرخ نخواهد بود

دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بارسا به دنبال سسک

 

 

 

این طور به نظر می رسد که پرونده انتقال سسک فابرگاس به بارسلونا با گذشت زمان جدی و جدی تر می شود. بازیکن جوان باشگاه آرسنال با سران باشگاه بارسا به توافقات اولیه دست یافته و آرسن ونگر هم به او اعلام کرده که می تواند تابستان امسال لندن را ترک کند
طبق اعلام لاکوپه، سران توپچی ها مبلغ 45 میلیون یورو را برای فروش ستاره شان طلب کرده اند و اعلام کرده اند که برای این انتقال تنها پول نقد می خواهند و حاضر به دریافت بازیکنی به عنوان بخشی از مبلغ این قرارداد نیستند.از سوی دیگر سران باشگاه بارسا حاضر بودند تا بویان یا تیاگو را روانه ورزشگاه امیریتس کنند. کاتالونیایی ها به دنبال آنند تا با قراردادی 30 میلیون یورویی سسک را به رختکن تیمشان بیاورند

دارن دین، مدیربرنامه های سسک هم روز شنبه وارد بارسلونا می شود و خود فابرگاس دوشنبه به کاتالونیا خواهد رفت تا در حضور سندرو روسل که از سفرش به برزیل به اسپانیا بازگشته، توافقات نهایی حاصل شود.
از سوی دیگر آرسن ونگر هم به دنبال یافتن جانشین مناسبی برای سسک می گردد. او اسکات پارکر، بهترین بازیکن انگلیسی این فصل لیگ برتر از سوی اتحادیه مطبوعات انگلیسی را برای این منظور برگزیده
درحالی که احتمال بازگشت سسک به رختکن بارسا بیشتر و بیشتر می شود، گواردیولا از محقق شدن رویایش بسیار خوشحال است. او سسک را بازیکنی کلیدی برای پروژه هایش برای آینده می داند. بعد از سسک، سران باشگاه تلاششان را برروی جذب الکسیس سانچس متمرکز می کنند و خرید جوزپه روسی در اولویت سوم خواهد بود.

دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیشنهاد قطر به پپ گواردیولا: دستمزد سالانه 36 میلیون یورو!

پپ گواردیولا، مربی بارسلونا مورد توجه قطری‌ها قرار گرفته و اتحادیه فوتبال قطر حاضر است سالانه 36 میلیون یورو به او دستمزد بدهد تا او مربی تیم ملی این کشور شود.

گواردیولا پیش‌تر گفته بود که دوران حضورش در نوکمپ دارد به پایان می‌رسد و همه انتظار دارند او در تابستان 2012 از بارسا برود.

این مربی جوان که مورد توجه اینتر و باشگاه‌های لیگ برتری هم قرار دارد، شاید یک سال را برای استراحت در نظر بگیرد و سپس در سال 2013 مربی تیم ملی قطر شود.

شیخ محمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی این هافبک سابق را بهترین فرد برای بردن فوتبال قطر به سطحی نو می‌داند و می‌خواهد چنین دستمزد سنگینی را برای او بپردازد.

گواردیولا در سال‌های 2003 تا 2005 در الاهلی دوحه بازی کرد و رابطه‌ای عالی با مقامات قطری دارد. او یکی از سفیران قطر برای پیشنهاد موفقیت‌آمیز میزبانی جام جهانی 2022 هم بود.

دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->